22 de nov. 2013

PALLA a Sistero.




Sortint de Guissona hem vaig creuar amb un MAN carregat de palla, no naba molt alt, pro deu nido.
Porta el enganche de remolc, lo que vol dir, que quan viatjava nabe ben carregat.
Sempre m'han agradat els camions de palla i  ben carregats, com els antics, amb les llargues marquesines, on el comercial del farratge, mirava de comprar camions que tinguessin un morro llarg, per fe la marquesina lo mes llarga possible, consecuentment mes carrega de palla, legalment.
Vaig seguir el camió que entraba al Poblet de Sistero. No podia anar gaire lluny a descarregar. Al arribar la bascula el vaig atrapar. El menava un dels dos Germans Bosch, propietaris del negoci. Li vaig demanar per fotografiar. El Sr. Bosch no hem  posa cap impediment. Em va comentar que aquell dia no tenia que carregar amb el remolc, lo que serie una foto sensacional amb els dos vehicles carregats.
Hem va prometre que el dia que carregues el conjunt, me enviaria una foto.
Despues de pesar, el camio es va descarregar al magatzem de la seva propietat.



Seguin el MAN, la pols no deixa ni veure la carretera. Per 
netejar la camper, dels sota i racons en tindre per dies.



Preparat per la descarrega.
 El Sr. Bosch deixa el camio, i agafa el toro.
Tot queda a casa.


Deslligant les cordes.


Primera grapada. De quatre en quatre.

Detall del petit allargo.


El remolc, aparcat. Esperant, que un client faci un bon pedido.


Detalls de la guia central per arrima les bales cap enrrere.


Casualitats de la carreterera.  L'engancho amb el 
remolc a l'altura de Granollers, al sentit oposat de Sistero.
Tota una casualitat.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada